Så er der lagt op til den helt store julehygge i fritidsklubben 😃 🎅 Tirsdag d. 12. december vil vi nemlig afholde julebingo og efterfølgende servere risengrød, så på med nissehuen og vær med til at skabe en rigtig hyggelig julestemning.
Så er der julefrokost for ungdomsklubben, så skynd dig at få dig meldt til 😄 Vi spiser lækker flæskesteg med det hele og efterfølgende Risalamande. Der er tilmelding i biksen senest d. 8/12. 🎅